2024. május 10. péntek

Új logóval debütálnak a Honda elektromos tanulmányautói

Megosztás

A Honda a Las Vegas-i CES 2024-en mutatta be az új, világpiacra szánt 0 Series elektromos modellcsalád első tagjainak prototípusát.

A Saloon és a Space-Hub nemzetközi értékesítése várhatóan 2026-ban kezdődik, s már az új H-emblémával kerülnek a kereskedésekbe. Az átrajzolt márkajelzést kizárólag a Honda következő generációs elektromos autói kaphatják meg.

Fotó: Honda

Az új dizájn széttárt karokat szimbolizál, és azt hivatott kifejezni, hogy a Honda eltökélt a mobilitásban rejlő lehetőségek kibővítése iránt, elektromos járművei pedig készen állnak a felhasználói igények kielégítésére. Ez az új H-embléma kerül majd a következő generációs Honda elektromos járműveire, beleértve a Honda 0 Series modellcsalád tagjait is.

A Honda 0 Series modellcsaládot a japán vállalat 2026-ban vezeti be a nemzetközi piacra. Az új típusok értékesítése Észak-Amerikában kezdődik, ezt követi Japán, Ázsia, Európa, Afrika, a Közel-Kelet és Dél-Amerika. A cég azt a célt jelölte meg, hogy 2040-ben már kizárólag EV-ket és FCEV-ket értékesít majd globális szinten.

Fotó: Honda

Az új modellcsalád zászlóshajójaként a Saloon célja, hogy a járművezetőknek az elektromos autók korszakában is átütő vezetési élményben legyen része, ebben például a gyártó fizikai kapcsolatot nélkülöző kormányműve, a steer-by-wire rendszer is segédkezik. Az autó alacsony, sportos karosszériát kapott, amelyben mennyiségben alkalmaztak fenntartható anyagokat. Ezzel szemben a Space-Hub rugalmas, variálható kabint kínál, ami passzol a felhasználó aktuális tevékenységéhez.

Még több cikk

További témáink